ՈՒսումնական արատես

Մենք այս տարի երեք օրով գնացել էիք Արատես։ Մինչ այնտեղ հասնելը մենք գնացինց Սմբատաբերդ։ Այնտեղից բացվում էր մի հիյասքանչ տեսարան։ Ամբողջը դեղին տերևներ էին թափված և այնքան բարձր էր, ոնց որ մի դեղին մոլորակ լիներ Արատես հասնելուց հետո մենք խաղեր խաղացինք և գնացինք քնելու։ Հաջորդ օրը մենք գնացինք Արատեսի հետ ծանոթացանք։ Այնտեղից աշունը ահավոր շատ գեղեցիկ էր։ Դրանից հետո մենք գնացինց պարելու։ Հետո էլի խաղեր խաղացինք և գնացինք քնելու։ հաջորդ օրը այնտեխղի ցուրտ եղանակի պատճառով սառույց էր գոյացել: Եվ ենց այդ օրը մենք հետ եկան Երևան։

Հեղինակ՝ leoaghasaryanblog

Բարև , ես Լեո Աղասարյանն եմ: Ես Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիրում եմ սովորում : Առարկաներից ամենաշատը սիրում եմ մաթեմատիկան : Սիրում եմ ՝ վազել։

Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started