Մայրենի

Համո Սահյանի «Մայրամուտ»-ը բանաստեղծությունը սովորիր լավ կարդալ, բլոգում կատարիր բանաստեղծությունից հետո տրված առաջադրանքները։

1.Դուրս գրիր անծանոթ բառերը և բացատրիր:

Ես անծանոթ բառ չունեմ։
2.Առանձնացրո՛ւ քեզ ամենից շատ դուր եկած տեսարանը և հիմնավորի՛ր ընտրությունդ:

Ինձ դուր չի գալիս ոչ մի տեսարան, ինքս չգիտեմ ինչու։
3. Քո տեսած մայրամուտը ինչո՞վ է նման այս բանաստեղծության մեջ ներկայացված մայրամուտին:

Իմ տեսած մայրամուտը նման չէ բանաստեղծության մեջ ներկայացված մայրամուտին։
4. Օրվա ո՞ր պահն ես ավելի շատ սիրում: Պատմիր այդ մասին 5-10 նախադասությամբ: Աշխատանքդ վերնագրիր և տեղադրիր բլոգում:

Իմ ամենասիրած պահը օրվա մեջ դա առավոտն է։ Դա այն ժամանակն է երբ նոր եմ զարդնել։ նոր զարթնած ժամանակ լուռ է և հանգիստ։ Եվ ես շատ եմ սիրում դա։ Եվ ես կրող եմ անել ինչ ուզում եմ այդ ժամանակ, քանի որ առաջինն եմ զարդնում։

Մաթեմատիկա

Կատարե՛ք բաժանում:

  • 105 : 5 =21
  • 123 : 1 =123
  • 1 : 1 =1
  • Ի՞նչ թիվ պետք է գրել աստղանիշի փոխարեն, որպեսզի ստացվի հավասարություն.
  • 247 : 1 = 247
  • 25 : 125 = 5
  • 0 : 71 = 0
    1. Ի՞նչ թիվ պետք է գրել աստղանիշի փոխարեն, որպեսզի ստացվի հավասարություն.
  • 24 : 6 = 4
  • 67 : 67= 1
  • 203 : 1 = 203
Design a site like this with WordPress.com
Get started